Objednávka a platba

Nie. Produkty je možné zakúpiť aj bez registrácie, avšak registrovaní používatelia majú veľa iných výhod. Majú možnosť nielen jednoduchšie spravovať svoje objednávky, ale aj výmenu tovaru či jeho vrátenie. Registrovaní užívatelia majú tiež prioritný prístup k exkluzívnym informáciám a zľavám. Prečítajte si pravidlá ochrany osobných údajov a zistite, ktoré osobné údaje o vás zbierame pri registrácii a na aké účely ich ďalej využívame.

Samozrejme! Príležitostne ponúkame aj rôzne akciové ponuky, zľavy a zľavové kódy. Môžu byť súčasťou napríklad sezónneho výpredaja, sviatkov, spolupráce, atď.

Zľavový kód sa pri objednávke zadáva do špeciálneho, na to určeného poľa. Po zadaní zľavového kódu vám bude odpočítaná zľava z celkovej sumy.

Nie. Pri každej objednávke môžete použiť iba jeden zľavový kód a nemožno ich použiť v kombinácii s inými akciovými či zľavovými kódmi.

Po dokončení objednávky už nie je možné uplatniť zľavový kód. Tento zľavový kód kód môžete opäť použiť pri nasledujúcich objednávkach, je však potrebné ho vždy zadať pred dokončením objednávky.

Po zadaní objednávky vám pošleme e-mail s potvrdením prijatia vašej objednávky. Tento e-mail potvrdzuje, že vaša objednávka bola prijatá našou spoločnosťou. Ak nedostanete potvrdenie e-mailom, kontaktujte náš Zákaznícky servis na adrese: info@euro-markt.com.

Po odoslaní objednávky do nášho logistického centra vám pošleme e-mail s číslom a odkazom na sledovanie vašej objednávky. Pred kontrolou stavu objednávky by ste mali počkať niekoľko hodín pre aktualizáciu informácií. Nezabudnite, že kuriérska doručovacia služba funguje iba v pracovných dňoch a aktualizácia sledovacieho čísla v systéme môže trvať aj niekoľko hodín.

Ak chcete vašu objednávku zrušiť, kontaktujte nás čo najskôr e-mailom: info@euro-markt.sk. Urobíme všetko pre to, aby sme ju zrušili, ale v niektorých výnimočných prípadoch to nebude možné. Objednávku nie je možné zrušiť, ak už bola odoslaná.

Zmena adresy doručenia nie je vždy možná. Kontaktujte Zákaznícky servis na adrese info@euro-markt.sk čo najskôr. Urobíme všetko pre to, aby sme zmenili adresu doručenia skôr, ako vaša objednávka opustí náš sklad. Po zabalení objednávky už bohužiaľ nie je možné zmeniť vami zadanú adresu doručenia.

Po dokončení objednávky ju už, bohužiaľ, nebude možné zmeniť. Mali by ste čo najskôr kontaktovať náš Zákaznícky servis na adrese info@euro-markt.sk pre zrušenie vašej aktuálnej objednávky a vytvorenie novej. Upozorňujeme vás, že akonáhle je vaša objednávka zabalená a pripravená na expedíciu kuriérskej službe, už ju nie je možné zrušiť.

Pri platbe za objednávku môžete použiť nasledujúce platobné metódy:

Kreditné a debetné karty: Visa, MasterCard

PayPal

Dobierka

Všetky transakcie sú priamo spracované poskytovateľmi platobných služieb využitím zabezpečeného kryptovaného šifrovania a prísnych bankových štandardov. Informácie o karte sa zasielajú priamo do banky a k týmto údajom a dátam nemá prístup nikto okrem banky samotnej - teda ani Predajca.

Nezabudnite, že my nemáme prístup k vášmu účtu PayPal, takže ich budete musieť kontaktovať vy osobne v nasledujúcich prípadoch: otvorenie PayPal účtu, zmena hesla, kontrola stavu transakcie alebo ak sa vyskytne akýkoľvek iný problém, súvisiaci s PayPalom.

Doručenie, cena doručenia a sledovanie objednávky

Dodacia lehota pri doručení kuriérskou službou, je zvyčajne 1 - 2 pracovné dni.

Packeta - doručenie domov
0kg–2kg € 3.40
2.01kg–5kg € 3.80 
5.01kg–10kg € 4.50 
10.01kg–20kg € 5.10 
20.01kg–30kg € 5.80 

Slovak Parcel Service
0kg–2kg € 3.50 
2.01kg–5kg € 3.90 
5.01kg–10kg € 4.30 
10.01kg–20kg € 4.80 
20.01kg–30kg € 9.00

DPD Expresné doručenie
0kg–2kg € 3.90 
2.01kg–5kg € 4.10 
5.01kg–10kg € 4.30 
10.01kg–20kg € 4.70 
20.01kg–30kg € 5.20

GLS Expresné doručenie
0kg–2kg € 4.10 
2.01kg–5kg € 4.40 
5.01kg–10kg € 4.80 
10.01kg–20kg € 5.50 
20.01kg–30kg € 6.00 1-2

POŠTOVNÉ ZDARMA. Pri objednávke nad 70 Euro je poštovné zadarmo a tovar vám bude zaslaný podľa výberu: Prepravnou službou Slovak Parcel Service, Packeta - doručenie domov, DPD, GLS.

Všetky objednávky sú odosielané z EÚ. Clá sa v členských štátoch EÚ neúčtujú. Všetky objednávky do krajín, ktoré nie sú členmi EÚ, bude nutné precliť, ak to vyžadujú zákony týchto krajín. Ďalšie informácie o preclení nájdete v národných zákonoch o dovoze, cle a preclievaní. Clo a extra príplatky nie sú zahrnuté v cene.Predávajúci nezodpovedá za prípadné clo a ďalšie extra poplatky.

Predajca využíva doručovaciu kuriérsku službu, ktorej zásielky je možné sledovať a tak budete presne vedieť, kde sa nachádza vaša objednávka. E-mail s informáciami o sledovaní objednávky dostanete, keď vašu zásielku prevezme doručovacia kuriérska spoločnosť, t. j. keď opustí sklad Predajcu.

Naším cieľom je odoslať vašu objednávku do jedného pracovného dňa (pondelok až piatok). Ak ste objednávku zadali v piatok večer, táto objednávka bude odoslaná v prvý nasledujúci pracovný deň (pondelok). Po odoslaní objednávky dostanete na vašu e-mailovú adresu potvrdenie o odoslaní s číslom a odkazom na sledovanie vašej zásielky. Ak toto potvrdenie o doručení nedostanete, skontrolujte poštovú schránku so spamom či nevyžiadanou poštou, pretože automatizované e-maily niekedy skončia v týchto priečinkoch.

Niekto by mal na doručovacej adrese prevzať balík a podpísať príjem zásielky. Nemusíte sa však obávať, pretože naša doručovacia služba uskutoční tri pokusy o doručenie. Ak vás nenájdu na doručovacej adrese prvýkrát, budete informovaní o ďalších možnostiach doručenia. Tieto môžu zahŕňať napríklad zmenu doručovacej adresy, zmenu času doručenia alebo možnosť osobného prevzatia zásielky.

Vrátenie tovaru a reklamácie

Ak ste dostali nesprávny výrobok, kontaktujte náš Zákaznícky servis na adrese: info@euro-markt.sk s obrázkom alebo videom nesprávneho výrobku. Zaviazali sme sa k čo najrýchlejšiemu vyriešeniu problémov a odstráneniu všetkých možných nepríjemností. Po prijatí vašej žiadosti vás náš Zákaznícky servis bude informovať o ďalších krokoch a postupoch.

Spoločnosť Euro-Markt berie kvalitu svojich výrobkov veľmi vážne a my sa snažíme zabezpečiť, aby bola aj vaša objednávka doručená v perfektnom stave. Ak je však tovar chybný či poškodený, obráťte sa bezodkladne na našu Zákaznícku podporu na adrese info@euro-markt.sk. Je potrebné priložiť fotografiu a podrobný popis zaznamenaných vád a chýb. Po prijatí vašej žiadosti vás Zákaznícky servis bude informovať o ďalších krokoch.

V súlade s našimi Pravidlami pre vrátenie tovaru, ak nie ste spokojní s výrobkom, ktorý sme vám dodali, môžete ho vrátiť v lehote do 14 dní.

Ak chcete vrátiť výrobok, musíte požiadať o vrátenie z vášho zákazníckeho účtu do 14 dní od prijatia objednávky. Po požiadaní o vrátenie vám zašleme podrobné pokyny na vrátenie tovaru. Prípadne môžete vyplniť formulár na vrátenie tovaru na tomto odkaze. Lehota na vrátenie výrobku je do 14 dní od oznámenia o vrátení. Tovar musí byť nepoužitý, nepoškodený, v pôvodnom obale a s kompletným príslušenstvom, ktoré bolo súčasťou výrobku. Je veľmi dôležité požiadať o vrátenie pred odoslaním výrobku späť. Euro-Markt nezodpovedá za výrobky, ktoré sú vrátené bez predchádzajúcej žiadosti o vrátenie. Ak máte problém alebo potrebujete pomoc, kontaktujte nás e-mailom na: info@euro-markt.com. Ďalšie informácie a detaily o vrátení tovaru a refundácii uhradenej sumy nájdete v časti Reklamácie a vrátenie tovaru.

Euro-Markt neponúka možnosť výmeny produktu či tovaru. Výmena výrobku je možná iba v prípade jeho reklamácie z dôvodu poškodenia alebo výrobnej chyby. V takom prípade vám dodáme identický model výrobku. Ak Predávajúci nie je schopný dodať identický model výrobku, existuje možnosť zvoliť si iný model alebo refundáciu platby. Ak chcete výrobok vymeniť, môžete si zvoliť možnosť jeho vrátenia do 14 dní od doručenia objednávky a následne objednať nový výrobok. V takom prípade znáša náklady na vrátenie produktu Kupujúci.

Náklady na vrátenie výrobku znáša Kupujúci.

V prípade, že zákazník obdržal nesprávny, poškodený alebo chybný výrobok, bude mu bezplatne dodaný nový výrobok.

Ak Predávajúci nemôže dodať objednaný model výrobku, potom existuje možnosť výberu iného modelu alebo vrátenia uhradenej sumy.

V prípade refundácie uhradenej sumy je potrebné vrátiť Predávajúcemu nesprávny, poškodený alebo chybný výrobok.

Refundácia uhradenej sumy sa uskutočňuje rovnakým spôsobom ako platba, uskutočnená Kupujúcim. Lehota na refundáciu platby je do 30 dní po tom, čo Predajca obdrží vrátený výrobok a schváli refundáciu uhradenej sumy.

Všeobecné informácie

Záručná doba na elektronické výrobky je 24 mesiacov a na príslušenstvo 12 mesiacov, pokiaľ nie je v záručnom liste uvedené inak.

Kontaktujte nás na adrese info@euro-markt.sk a naši z kolegovia technickej podpory vám pomôžu a usmernia vás pri správnom používaní nášho výrobku.

Výrobky Euro-Markt sú zatiaľ k dispozícii výhradne v internetovom obchode www.euro-markt.sk.

Ak máte záujem pracovať práve u nás, môžete nám poslať svoj životopis na e-mail info@euro-markt.sk a my ho uložíme do našej databázy. Ak budeme potrebovať nového kolegu s vašimi skúsenosťami, budeme vás kontaktovať.

Ak máte záujem stať sa autorizovaným predajcom a dílerom výrobkov Euro-Markt, kontaktujte nás na adrese info@euro-markt.sk.

Ak chcete spolupracovať s Euro-Markt, kontaktujte nás na adrese info@euro-markt.sk alebo prostredníctvom sociálnych sietí a podeľte sa s nami o vaše nápady, želania a podmienky spolupráce.

Výrobky, rozdávané prostredníctvom našich sociálnych sietí, nemajú komerčnú hodnotu a teda ani nijakú záručnú lehotu. Ak zistíte vadu či chybu výrobku, kontaktujte čo najskôr náš Zákaznícky servis na adrese info@euro-markt.sk. Výmena a refundácia nebudú akceptované.

Spoločnosť Euro-Markt môžete kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára na webovej stránke, zaslaním e-mailu na adresu: info@euro-markt.sk alebo využitím sociálnych sietí.

Telefonická podpora

OFFLINE

Poslať správu

info@euro-markt.sk